Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

BRAMA też już jest.....;))

Blog:  teatree
Data dodania: 2013-05-12
wyślij wiadomość

Bramę zamontowali panowie zaraz po długim weekendzie...;)) Zamówiliśmy ją 23.04, po dwóch tygodniach (jak obiecali u producenta) brama była juz na swoim miejscu ;)) Oj jakby się chciało żeby wszystkie terminy realizacji były takie krótkie i słowne :)....

blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl

 

Jutro panowie od ogrzewania i wody kończą przygotowania instalacji pod tynkowanie..., do soboty musimy zakończyć intalację elektryczną bo od poniedziałku panowie od tynków zaczynają swoją pracę...;))

Oj wszystkim WAM i NAM (inwestorom) życzę aby prace budowlane w takim tempie posuwały się do przodu.....

Miłej nocki.....:))

5Komentarze
Data dodania: 2013-05-13 01:51:47
Witam Można wiedzieć z jakiej firmy macie bramę? jaki wymiar, ile kosztowała brama a ile montaż :) dzięki pozdrawiam
odpowiedz
teatree  
Data dodania: 2013-05-13 08:22:15
Witam O widzę, że jesteśmy "sąsiadami" ;)) Bramę mamy z firmy BARNABAS, długość 5.80m, a brama razem z montażem, dwoma pilotami na napędzie firmy Nice kosztowała 6800zł. Dodam, że w Wiśniowskim wycenili nam tą bramę na 13.800zł!!! Jeśli macie ochotę to zapraszam do zobaczenia jej na żywo do Rud Raciborskich ;))
odpowiedz
Odpowiedź do przemek-indywidualny
Data dodania: 2013-05-13 14:12:08
dzięki za odpowiedzi i dzięki za zaproszenie, jak będe tak daleko to zapewne wpadniemy :)pozdrowienia
odpowiedz
Odpowiedź do teatree
Data dodania: 2013-05-13 10:05:24
No super brama, my na razie czekam myślę,że już i my niedługo podobną będziemy się cieszyli:)Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-16 21:23:39
gratuluję ładnej bramy!
odpowiedz

OKNA już zamontowane...;)))

Blog:  teatree
Data dodania: 2013-05-12
wyślij wiadomość

Ojjjj.......... długo tu już nie zaglądałam ;((( dzień dla mnie powiniem chyba trwać odrobinę dłużej.... Ale do rzeczy..........

Tak długo wyczekiwane okna mamy już zamontowane......

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

Pierwszy "mieszkaniec" też juz jest......;))  -pajęczynka-


blog budowlany - mojabudowa.pl

2Komentarze
Data dodania: 2013-05-13 11:36:00
Gratuluje okienek :) Niech teraz spełniaja swoja funkcje jak nalezy :) Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-16 21:22:40
gratuluję okien!!!! a z tym czasem też tak mam:) ciągle go za mało....
odpowiedz

Iluzja?

Blog:  teatree
Data dodania: 2013-03-16
wyślij wiadomość

http://www.youtube.com/watch?v=XQeWjDph5BE

Ciąg dalszy SEALEC500 - by DEMILEC. Odnośnie współczynnika przewodnictwa cieplnego (kochana lambda).

Wg. aprobaty technicznej ITB pianka ma 0,043 - czyli tyle co średniej jakości wełna. Natomiast przeliczanie grubości izolacji bierze się stąd, że trzeba brać pod uwagę całą przegrodę jako płyta GK-pustka-pianka-membrana-pustka-dachówka. Jeżeli spojrzeć na to w ten sposób to przy wełnie trzeba uwzględnić straty spowodowane montażem! Czyli słabo spasowana wełna pomiędzy krokwie - inne zakamarki, zjawisko osuwania, zjawisko zwiększania się lambdy wraz z nasiąkaniem.

ciągle zastanawiamy się!!!!

pozdrawiam Adam - mąż........

4Komentarze
kikiok
Data dodania: 2013-03-16 19:48:35
Głupoty
Nie jestem przeciwnikiem pianki ale, obliczenie współczynnika przenikania ciepła U dla połaci dachowej izolowanej wełną i pianką wykonuje się dokładnie tak samo. W obu przypadkach bierze się pod uwagę cała przegrodę (od płyty g-k po dachówkę) łącznie z oporem przejmowania ciepła od strony zewnętrznej i wewnętrznej! Na wartość U składa się także przekrój i rozstaw krokwi i ma on większe znaczenie niż poprawki z uwagi na nieszczelność czy łączniki mechaniczne (kołki do mocowania których w połaci dachowej izolowanej wełną lub pianką nie ma). Nie ma w obliczeniach żadnych poprawek montażowych, ani z uwagi na nasiąkanie. Przy ciągłej warstwie izolacji poprawka ze względu na pustki powietrzne wynosi 0 (nie mylić ze szczelina powietrzną). Wszystko o czym piszesz (zakamarki, osuwanie) to tylko i wyłącznie kwestia odpowiedniego wykonania. Proponuję wziąć do ręki kalkulator i przeliczyć co się bardziej opłaca ze względów finansowych niż słuchając opowieści sprzedawców pianki. Wiadomo że wełna to koszt wełny + robocizna + czas, a pianka to przede wszystkim wyższa cena, U takie samo, ale szybkie ocieplenie i po sprawie. Pozdrawiam i życzę trafnego wyboru.
odpowiedz
teatree  
Data dodania: 2013-03-16 22:39:45
Pianka CD
Witam Co do wełny. Na obecnym etapie mieliśmy 2 wykonawców - jednego od murowania i jednego od dachu - murarze szybko zrozumieli, że nie ma ściemy przy wyciąganiu ścian fundamentowych - potem już szło z górki. Jeżeli chodzi o dach to było boksowanie się od początku do końca - z błędnym rozliczeniem włącznie. Nie wiem, czy dam rade ocieplić dach sam, czy z pomocą rodziny, ale jeżeli wynajmę firmę to będę musiał stać z batem żeby mieć pewność, że wszystko będzie zgodnie ze sztuką.- tyle w kwestii wełny. Jeżeli porównać ocieplenie wełną z ocieplaniem pianką wykonane zgodnie ze sztuką to zgadzam się, że powinno być podobnie. Wydaje się, że piankę jest trudniej źle położyć. Chciałbym jednak posłuchać opinii co ma udowodnić filmik do którego podałem linka. pozdrawiam Adam
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-18 09:58:23
musze przyznać,
że na piwerwszy rzut oka filmik jest sugestywny... Ale drugi rzut oka będę mógł zrobić dopiero wieczorem...
odpowiedz
Odpowiedź do teatree
Data dodania: 2013-03-20 21:52:55
no niestety
zgadzam się w dużej części z Kiki. Ten test i filmik to trochę tak jak zdanie wyrwane z kontekstu... Ja powiem to co zwykle: chciałbym piankę, bo na pewno to lepsze niż wełna... tyle, że NIE ZA TAKĄ kasę.. :(
odpowiedz

Pianka na poddaszu.... wypocin ciąg dalszy....!!!!

Blog:  teatree
Data dodania: 2013-03-14
wyślij wiadomość

Więc tak jak obiecałam.....

Dzwoniliśmy do kilku osób którzy "użytkują" tą piankę conajmniej jeden sezon (dostaliśmy namiary od Pana który był na pomiarze). Jedna z tych osób piankę miała położoną bezpośrednio na deskowanie, pozostałe na membranę wysokoparoprzepuszczalną i powiem szczerze te opinie najbardziej mnie interesowały bo u nas jeżeli się zdecydujemy to też będzie nałożona na membranę.

Wszyscy użytkownicy byli z naszych okolic(czyli warunki klimatyczne mamy takie same..;)), byli wręcz  zachwyceni tą metodą, nie żałują podjętej decyzji i wydanych pieniędzy. W każdej rozmowie usłyszeliśmy: "Wie Pan to jest zaj....sta sprawa....."

I teraz po kolei:

- pianka jest wysokorozprężna( zwiększa swoją objętość 100-120 razy) z otwartą komórką którą nakłada się bezpośrednio na membranę - 18cm pianki odpowiada 30cm ocieplenia wełną, natomiast 15cm pianki odpowiada 25cm.

- nakładając piankę pomiędzy krokwie żeby wykluczyć mostki termiczne przeciągają również cienką warstwę przez czoło krokwi (dlatego wcześniej powinny byc już zamontowane uchwyty pod stelaże do płyty g-k, te montowane z boku krokwi)

- odnośnie pracy jaką wykonuje dach, pianka przy nakładaniu przykleja się do drzewa i membrany a dzięki temu, że jest elastyczna pracuje równo z nim nie odklejając się ani krusząc, poza tym krokwie połączone są łatami więc krokiew jako tako się nie przesunie tylko może mieć ewentualnie jakiś minimalny odchył ale to juz nie problem dla pianki

- po jakimś czasie "użytkowania" nie zmniejsza swojej objętości, nie utlenia się (jedna z osób ma piankę nieoblicowaną na poddaszu od dwóch sezonów)

- nie zmienia parametrów termoizolacyjnych z biegiem lat tak jak się to podobno dzieje z wełną ktora także ma tendencję do zsuwania się w kierunku murłat....(opinia jednego ze znajomych który ma założoną wełnę)

- maksymalnie wykorzystujemy miejsce w pokojach na poddaszu, gdyż stelaże pod płyty g-k montujemy 3-4cm od czoła krokwi aby stworzyć jak najmniejszą pustkę powietrzną między pianą a płytą

- gwarancji mamy na to 5 lat bo tyle daje producent i podobno wszystkie 10 i 15 lat to ściema ;))

- jeden dzień pracy, wszystko mają swoje(sprężarka i agregat 40kW), niczego nie musimy im zapewnić - ewentualnie kawka i małe co nie co w ramach przerwycheeky, no i posprzątają też za sobą!!!

Więcej można poczytać na www.optimumterm.pl (znaleźliśmy ich na targach w Sosnowcu i od nich mamy wycenę).

To miłej lektury życzę....smiley

Komentarze mile widziane......

Dobrej nocki.....

 

14Komentarze
Data dodania: 2013-03-15 09:11:09
No nie mówię która metoda jest lepsza ale stwierdzenie użytkowników "Wie Pan to jest zaj....sta sprawa....." to samo zapewne powie osoba która ma wełnę. Takie same stwierdzenia można usłyszeć od ludzi którzy mają dom z pustaka czy ceramiki. Między metodami zastosowanymi użytkownik nie potrafi określić różnic. To samo można zapewne osiągnąć tańszą watą. No ale wybór zależy od inwestora. Nowości mają to do siebie że po kilkunastu latach wraca się do starych metod budowy , poddasza lane tynki cementowo wapienne czy wapno zamiast palastyfikatorów.
odpowiedz
teatree  
Data dodania: 2013-03-15 12:17:46
Hmmm...;)) moim zamiarem również nie było utwierdzenie kogokolwiek w tym czy metoda wełny czy pianki jest lepsza bądź najlepsza. Każdy sam powinien zadecydować co dla niego będzie dobre, najlepsze, najkorzystniejsze, itp. Mamy takie czasy, że możliwości są bardzo duże, cały ogrom różnych, przeróżnych materiałów lepszych czy gorszych jest dostępny na rynku. Ale to my - inwestorzy ;) - dokonujemy ostatecznych wyborów. Mój wpis odnosi się do wizyty "Pana od pianki" oraz opinii "użytkowników" i ich argumentów przemawiających ZA. Wiem,że może super szczegółowo tego nie opisałam, ale.... Co do nowości to świat należy do odważnych i nie powinniśmy się "ich" bać, może akurat warto spróbować :) Nie należę do osób które wszystko, za wszelką cenę robią zgodnie z obowiązującymi trendami ale może czasami warto się "poddać" jakiejś nowości ;)) Pozdrawiam...
odpowiedz
Odpowiedź do maopalek
Data dodania: 2013-03-15 12:02:37
Nie jest prawdą że "18cm pianki otwartokomórkowej odpowiada 30cm ocieplenia wełną, natomiast 15cm pianki odpowiada 25cm". Takie przelicznik ma zaostosowanie mniej więcej przy zamkniętokomórkowej a i to nie każdej. W przypadku otwartokomórkowej 1 cm wełny = 1 cm pianki. Ze wszystkim innym się zgadzam a nawet z tej firmy mi ocieplali poddasze:)
odpowiedz
teatree  
Data dodania: 2013-03-15 12:39:03
Pozwoliłam sobie na odwiedziny u Ciebie ;)) Tak szczerze, to każdy mówi co innego, jedni twierdzą, że "18cm pianki odpowiada 30cm wełny...." inni zaś mówią, że to nieprawda. Wydaje mi się, że opinii będzie tyle ilu jest użytkowników... najważniejsze żeby spełniała swoje zadania i w domu było cieplutko...;)) pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do geistchen
kikiok
Data dodania: 2013-03-15 13:13:46
Trzeba zajrzeć do karty produktu lub aprobaty technicznej i sprawdzić jaką lambe ma pianka danego producenta. W większości przypadków 0,04 czyli tyle samo co zwykłą wełna.
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-15 14:54:48
ściślej rzecz biorąc.. 0,036
ale oczywiście chodzi o to, że pianka OTWARTOKOMÓRKOWA (to właśnie tę się stosuje na poddaszach) NIE ma lambdy na poziomie 0,025 jak wynikałoby z porównania, że "18cm pianki to to samo co 30cm wełny" Nie dajcie się naciągnąć na takie porównanie... Ja też jestem zwolennikiem pianki ale NIE za TAKĄ cenę :(
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2013-03-15 13:51:42
To naprawde jest zaj...sta sprawa.Powodzenia:)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-15 15:47:22
A ja mam mieszane odczucia :) wełna ma to do siebie że można ją bezkolizyjnie wymienić po pewnym czasie nie uszkadzając folii... pianka się do niej zaś przykleja także jeżeli ktoś nie ma deskowania to jest realnie dużo większy koszt... a wełna zawsze była jest i będzie na topie... ;-) pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do barryfranco
koszmar  
Data dodania: 2013-03-15 22:12:27
Znajomi mają i są zadowoleni, bardzo. Niestety to jest poza naszym zasięgiem finansowym. My musimy jechać oszczędnie bo z oszczędności budujemy. powodzenia
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-16 14:47:25
Mnie nadal zastanawia ta praca więźby a pianka.. jakoś mnie nie przekonuje, że pianka jest elastyczna... No ale tak jak wspomniałam.. nie wtajemniczałam się jeszcze w ten temat tak jak Wy, więc mogę sie mylić... Jakbyście znaleźli gdzieś na necie info odnośnie tego problemu poprosiłabym o linka do źródla, ok? No i ciężki dylemat przed wami.. zreszta za jakiś czas i przede mna...
odpowiedz
teatree  
Data dodania: 2013-03-16 17:58:18
Dobrze, dobrze.... Jak znajdziemy to na pewno wrzucę linka ;)) NO jest dylemat, jest.....
odpowiedz
Odpowiedź do katka-lawenda
Data dodania: 2013-03-16 18:11:12
Zastanawialismy sie nad pianka. Ale koszta jednak sa za duze. Pianka jest elastyczna. Mialam kawalek jej w domu z wierzch ma sliska powloke ale wewnatrz jest miekka. Wiec na 100% pracuje.
odpowiedz
Odpowiedź do katka-lawenda
Data dodania: 2013-03-16 21:18:59
Acha... no to może faktycznie cos w tym jest.. Ja co prawda jeszcze u siebie wyceny nie robiłam ale napewno przy wyborze cena tez bedzie wazna.. Wiec kto wie? Moze cena sama zadecyduje? Teatree - wielkie dzieki w razie co za linki :)
odpowiedz
Odpowiedź do z113-szczecin
Data dodania: 2014-04-06 11:21:10
witam
my jestesmy za pianka marketing dziala ludzie z welna pizza I beda piszac ze welna jest leprza tak jak ja bede pisac ze mija pianka jest leprza to jest syndrome polaka najlepiej sprawidzic co jest leprze zrobic box z welny box z pianki box z styropianu wlozyc kostke lodu I zobaczyc co sie szybciej uplynni pozdrawiam
odpowiedz

Pianka na poddaszu..... i duży znak zapytania????

Blog:  teatree
Data dodania: 2013-03-14
wyślij wiadomość

Mam trochę zaległości....., ale do rzeczy...

Okna nareszcie zamówione ;) jupiiiiiiiiii............ mają być u nas koniec kwietnia!!! Zobaczymy na ile słowny jest producent cheeky.... wieczorem jak znajdę chwilę to wstawię zdjęcia tego co zamówiliśmy.

Ale męczy nas kolejna zagwozdka.... a mianowicie pianka do ocieplenia poddasza. Wczoraj był pan od pianki na pomiarze. Pomierzył, pomierzył i........ wyszło mu 12900zł za całość, (wychodzi 61,70zł/brutto za metr) jeden dzień roboty i po kłopocie cool. Powiedział, że nawet prąd mają swój wink bo nasza instalacja mogłaby tego nie przeżyć......

No i tak:

- wełna - taniej ale trochę więcej roboty z tym

- pianka - drożej ale dwa dni z posprzątaniem i po kłopocie....

Hmmmm..... do jutra cena jest aktualna ?!?! później podobno producent podnosi ceny i koszt będzie wynosił 14400zł za to samo, pewnie to chwyt marketingowy ale na wyobraźnię działa.....;))

 

Życzę miłego dzionka.......

     

6Komentarze
Data dodania: 2013-03-14 14:38:26
W Szczecinie wołaja 53 zl netto za metr 2. Więc i tak biorą wiecej niz u nas. Doszliśmy do wniosku i na blogu widzę że większość budujących też że lepiej połozyć wełnę. My zrezygnowaliśmy. Chyba że na tergach w weekend dadzą dobrą cenę :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-14 16:28:29
Sama rozmyslam nad tym rozwiazaniem, choc jedno nie daje mi spokoju... więźba.. jak to drewno.. pracuje.. pianka ładnie pokrywa wszystko, pieknie przylega do siebie... ale co wtedy się dzieje z pianką kiedy ta więźba właśnie pracuje? Nie kruszy sie ona? Czy to faktycznie dobre roziwazanie.. Co prawda do ocieplania poddasza u nas jeszcze troche czasu jest.. wiec nie wtajemniczalam sie za bardzo w ten temat.. ale ... taks obie wlasnie o tym rozmyslam jeszcze tak na sucho bez zadnej wiedzy w tym temacie i to mi tak spokoju wlasnie nie daje..
odpowiedz
teatree  
Data dodania: 2013-03-14 16:42:34
wieczorkiem napiszę trochę więcej o tym, podzwoniliśmy już po kilku osobach które użytkują ten rodzaj ocieplenia co najmniej jeden sezon i może małe wypracowanie szkrobnę :))
odpowiedz
Odpowiedź do katka-lawenda
Data dodania: 2013-03-14 17:08:54
Zatem czekam na wiesci :) Dzieki
odpowiedz
Odpowiedź do teatree
Data dodania: 2013-03-14 17:43:40
Cżekmy :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-14 20:54:19
powodzenia w wyborach... już kilka blogów ma tą piankę, ale chyba większość ma wełnę....
odpowiedz
teatree
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 30638
Komentarzy: 102
Obserwują: 20
On-line: 9
Wpisów: 15 Galeria zdjęć: 27
Projekt WIZUALNIE JAK JUPITER S-GL 727(INDYWIDUALNY)
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Śląsk
ETAP BUDOWY - VI - Instalacje wewnętrzne
ARCHIWUM WPISÓW
2013 maj
2013 marzec
2013 luty

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Inne blogi dla projektu WIZUALNIE JAK JUPITER S-GL 727(INDYWIDUALNY):
majolika.mojabudowa.pl - wpisów: 530
michal85.mojabudowa.pl - wpisów: 468
arlenka.mojabudowa.pl - wpisów: 433
msz-n.mojabudowa.pl - wpisów: 418
ekodom.mojabudowa.pl - wpisów: 405
piasek.mojabudowa.pl - wpisów: 339
albatros2.mojabudowa.pl - wpisów: 279
tysia827.mojabudowa.pl - wpisów: 263
seven.mojabudowa.pl - wpisów: 232
zremba.mojabudowa.pl - wpisów: 216
lusiek.mojabudowa.pl - wpisów: 197
wilczyca32.mojabudowa.pl - wpisów: 193
czteryem.mojabudowa.pl - wpisów: 189
zabki2015.mojabudowa.pl - wpisów: 187
tomasznowak29.mojabudowa.pl - wpisów: 186
krzycho63.mojabudowa.pl - wpisów: 185
dorka-roman.mojabudowa.pl - wpisów: 174
bajkowydworek.mojabudowa.pl - wpisów: 165
domwpiaskowcu.mojabudowa.pl - wpisów: 162
piekar.mojabudowa.pl - wpisów: 156
ewaiadam.mojabudowa.pl - wpisów: 146
wybudujeadasia.mojabudowa.pl - wpisów: 144
miszszel.mojabudowa.pl - wpisów: 144
dom-azyl.mojabudowa.pl - wpisów: 144
sloneczna.mojabudowa.pl - wpisów: 143
perelka2009.mojabudowa.pl - wpisów: 141
patrycjacha.mojabudowa.pl - wpisów: 139
marzenianasze.mojabudowa.pl - wpisów: 136
aaaa-meble.mojabudowa.pl - wpisów: 136
asiakrzysztof.mojabudowa.pl - wpisów: 134
pszczolka.mojabudowa.pl - wpisów: 133
pretaporter.mojabudowa.pl - wpisów: 133
zacisze.mojabudowa.pl - wpisów: 132
wersjade.mojabudowa.pl - wpisów: 131
murekzone.mojabudowa.pl - wpisów: 130
kadmax-bw.mojabudowa.pl - wpisów: 130
pogodny1ja.mojabudowa.pl - wpisów: 125
blue--bell.mojabudowa.pl - wpisów: 125
fryzjereczka.mojabudowa.pl - wpisów: 124
dominka76.mojabudowa.pl - wpisów: 124
shagga80.mojabudowa.pl - wpisów: 123
elusiatomek.mojabudowa.pl - wpisów: 123
damariko.mojabudowa.pl - wpisów: 123
szarobialy.mojabudowa.pl - wpisów: 122
ligota.mojabudowa.pl - wpisów: 122
ancia9.mojabudowa.pl - wpisów: 121
alaimar.mojabudowa.pl - wpisów: 120
wierzby.mojabudowa.pl - wpisów: 118
wenaplus.mojabudowa.pl - wpisów: 117
magnollia.mojabudowa.pl - wpisów: 117
wymarzony.mojabudowa.pl - wpisów: 116
oleczka1986.mojabudowa.pl - wpisów: 116
jessicaa.mojabudowa.pl - wpisów: 116
cyprysowo.mojabudowa.pl - wpisów: 115
anetta16.mojabudowa.pl - wpisów: 115
magnat100.mojabudowa.pl - wpisów: 112
andzias77.mojabudowa.pl - wpisów: 110
beatka80.mojabudowa.pl - wpisów: 109
asiagrzesiek.mojabudowa.pl - wpisów: 105
edyta1988d.mojabudowa.pl - wpisów: 102
ustronny1.mojabudowa.pl - wpisów: 101
milionwminute.mojabudowa.pl - wpisów: 101
feriza.mojabudowa.pl - wpisów: 101
ezelazny.mojabudowa.pl - wpisów: 101
elik2014.mojabudowa.pl - wpisów: 101
monikaiszymon.mojabudowa.pl - wpisów: 100
podkampinosem.mojabudowa.pl - wpisów: 99
endialdi.mojabudowa.pl - wpisów: 99
serce.mojabudowa.pl - wpisów: 98
seba1.mojabudowa.pl - wpisów: 97
homekoncept32.mojabudowa.pl - wpisów: 96
gwatemala.mojabudowa.pl - wpisów: 96
tictac.mojabudowa.pl - wpisów: 95
nowak110.mojabudowa.pl - wpisów: 95
wiolettapiotr.mojabudowa.pl - wpisów: 94
widoq.mojabudowa.pl - wpisów: 94
nyveien.mojabudowa.pl - wpisów: 94
aleksander2.mojabudowa.pl - wpisów: 94
karolineczka2.mojabudowa.pl - wpisów: 93
budy--grzybek.mojabudowa.pl - wpisów: 93
kingailaki.mojabudowa.pl - wpisów: 91
naszemiejsce.mojabudowa.pl - wpisów: 90
mwas2016.mojabudowa.pl - wpisów: 90
magkul.mojabudowa.pl - wpisów: 90
m-110b.mojabudowa.pl - wpisów: 90
kofola35.mojabudowa.pl - wpisów: 90
jelonek-rex.mojabudowa.pl - wpisów: 90
rozwiń
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 67131
Liczba wpisów: 222808
Liczba komentarzy: 903577
Liczba zdjęć: 681136
Liczba osób online: 386
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy